1

Topic: Vapaata sanaa

Yleistä hälinää, keskustelua ja ehdotuksia koskien laneja.

I'm a medic!

2

Re: Vapaata sanaa

Nyt on kuulkaas pojat fiilarit päällä!

World in Conflict rulettaa!!! WAAAGH!!!

Loistolanit ainakin näin perjantaina! Humala rules!

I never get involved with my own life. Too much trouble.

3

Re: Vapaata sanaa

hali

Lorem ipsum...

4

Re: Vapaata sanaa

big_smile

5

Re: Vapaata sanaa

Generals Nolla Tuntikin oli taas hauskaa vaikka säkällä olinkin voittoisa.

6

Re: Vapaata sanaa

En oo vielä edes krapulassa, koska olen vieläkin aivan perseet olalla! \o/

I never get involved with my own life. Too much trouble.

7

Re: Vapaata sanaa

Muuten ihan ok fiilis mutta Sturmovikin "kilparundi" pelattiin sanomatta ääneen mitään sillä aikaa kun minulla oli asennus kesken. sad Siis toista kertaa olin asentamassa kun eka versio ei ollut yhteensopiva muitten paskettien kanssa. No parempi onni ensi kerralla.

8

Re: Vapaata sanaa

Niistä kilparundeista voisi olla iso ilmo siellä tykillä. Sellainen, että kaikki varmasti huomaa mistä on kyse.

Kun ei tuolla ääni kanna kaikille. Tai sit huutelut kunnon äänellä portaikosta.

Lorem ipsum...

9

Re: Vapaata sanaa

Ei tuommonen seinän kokoinen ilmoitus riitä, varsinkaan sähköpostin ja intternettisivun kanssa yhdistettynä..?

Ich bin in position!

10

Re: Vapaata sanaa

Erittäin hyvät lanit oli pointsit järjestäjille takuulla tulen enski kerralla.

11

Re: Vapaata sanaa

Jep, kiitos laneista, hauskaa oli ja mainiota oli erityisesti porukan määrä. Fuksejakin taisi olla useampi!

12

Re: Vapaata sanaa

Juu lanit oli kyllä hyvät! Pelaajassa vaan oli taas vikaa, kun ei jaksanut loppuun asti.

Kuten yleensä, parhaimmat vibat ovat perjantaina melkein pelistä riippumatta ja sitten lauantaina sen oman suosikkipelin kohdalla. Näin nytkin. Varmaan toki etanolilla (!) oma osuutensa, mutta perjantaina oli ylimakeeta vetää World in Conflictia ja lauantaina tykkäsin kovasti taas Team Fortressista.

Saa kattoa riittääkö aika ensi laneihin, mutta kyllä minä nyt ainakin toisen kerran vielä tällä lanikaudella tulen paikalle.

I never get involved with my own life. Too much trouble.