1 (edited by kemppi 25.06.2009 10:49:51)

Topic: Kanuunakuularalli 2009

Pitäis varmaan näin hyvissä ajoin aloittaa arpomaan kyydityksiä, matkaa on kuitenkin jo pitkät tovit eikä kärryihin mahdu kovin montaa ukkoa koneineen..

Eli ne, joilla on kotterot käytettävissä, voisivat ensi alkuun ilmottautua ja sitten niitä voisi alkaa täyttämään sitä mukaa.

Itsellä: Kottero reporting in! Kottero täynnä. Arpajaisten voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.

Ich bin in position!

2

Re: Kanuunakuularalli 2009

Varmaan defaultoletus on itellä se, että ei oo auto käytettävissä kun Miina tarvihtee sitä työmatkoihin. Eli kyytiä olen vailla ja jos hyvä tuuri käy niin tarvihtee pöytäkoneen verran kuljetustilaakin :S

3

Re: Kanuunakuularalli 2009

Yksi kertaa kyyti olisi tarpeen täälläkin, vielä on arvoitus on onko bonkin määrä yksi läppäri vai pari pöytäkonetta ja muuta sälää...

Brevis esse laboro, obscurus fio.
http://valid.canardpc.com/cache/banner/500645.png

4

Re: Kanuunakuularalli 2009

bonk?

Ite joko tarvin kyytiä, tai voin kyyditä pari, saan tietää vasta paria päivää ennen.

5

Re: Kanuunakuularalli 2009

tahkobussilla koneet sylissä nam

6

Re: Kanuunakuularalli 2009

Rautakank@#ham.fi wrote:

bonk = yleishyödytöntä tavaraa, jonka käyttökelpoisuuden todennäköisyys lähestyy asymptoottisesti absoluuttista nollapistettä - mutta joka on silti säilytettävä historiallisten tai muiden arveluttavien syiden vuoksi, englanniksi EU:n mukaan "waste electrical and electronic equipment (WEEE)" (luru, OH1NOA 15.04.2005 12:12)

Eli siis tietämyskoneita ja muuta romua

Brevis esse laboro, obscurus fio.
http://valid.canardpc.com/cache/banner/500645.png

7

Re: Kanuunakuularalli 2009

Miun kyydissä pääsee suht lokoisasti ainakin 3 tyyppiä + pöytäkoneet. Neljäskin sopii, mutta pitää olla pieniä ukkoja tai sietää kaverin-käsi-perseessä-ja-toinen-korvassa menoa takapenkillä.

Mailia jos laittaa jluostar@hytti.uku.fi hyvissä ajoin niin suunnitellaan mistä haen kyytiin (Kuopiosta vain, ei koske mm. pääkaupunkiseutua).

Jos ei savuttelu autossa häiritse, eikä suhteellisen surkeista kaiuttimista pursuava metalli aja heittäytymään ulos autosta niin kyllä, sinulle on kyyti. Komeimmat ja/tai miellyttävimmät valkataan päältä jos tulee enemmän kuin max. 4 ilmoa. big_smile

Kiitos ja anteeksi Kyylä 2010-2012! *apua, homma jatkuu!

8 (edited by Gameon 11.06.2009 11:56:26)

Re: Kanuunakuularalli 2009

Jos mä kerkesin vielä viimoseen slottiin, niin luultavasti mulla on sit auto käytettävissä. Eli Neulamäestä pääsee.

I never get involved with my own life. Too much trouble.

9

Re: Kanuunakuularalli 2009

Kovin on hiljaista kyytitoiveet. Kai ne sitten kävelee.

Kiitos ja anteeksi Kyylä 2010-2012! *apua, homma jatkuu!

10

Re: Kanuunakuularalli 2009

Ehkä kaikilla on jo kyyti...

Ainiin, minun kyydissä pääsee Nilsiän keskustasta lanipaikalle wink

11 (edited by Ifsic 03.07.2009 11:05:07)

Re: Kanuunakuularalli 2009

edit: kyytiä saatu

12

Re: Kanuunakuularalli 2009

3 Mahtunee minunkin kyydissä.
Tahkolta käydään hakemassa erikseen hintaan 50e/henkilö|muu syy, jos ei torstai-iltaan mennessä ole ilmoittanut kyytitarvettaan. Lauantain hinta on tietenkin tuplat tongue

GRANADE!