1

Topic: Pelikeskustelua

Haluaisikohan sakki yrittää Goljatin kaatoa? Hivenen keskeneräinen, mutta luultavasti mielenkiintoinen opiskelijaprojekti http://www.goliathgame.com/ perustuu samannimiseen lautapeliin. Sen verran testasin tuota yksinpelinä, että hyvin rullaa ja Goljiath on ISO!

Eli homma pyörii co-op hengessä koneen ohjastamaa järjetöntä tankkia vastaan.


EDIT: Korjailin otsikkoa yleiseksi keskusteluksi

Lorem ipsum...

2

Re: Pelikeskustelua

Vaikuttaa jännältä!

3

Re: Pelikeskustelua

Kokeiluun ehdottomasti.

4

Re: Pelikeskustelua

Minäkin kannatan tuota Goliathin testausta!

Sen lisäksi myös Savagea haluaisin ainakin yhden kunnon matsin pelata :-). Mutta nämä tietty tulee varmaan sitten listattua varsinaisessa ilmoittautumisessa.

I never get involved with my own life. Too much trouble.

5

Re: Pelikeskustelua

Gameon wrote:

Sen lisäksi myös Savagea haluaisin ainakin yhden kunnon matsin pelata

Siitä vaan rakentelemaan joukkoja etukäteen. Tai valitsemaan tasaiset pomot. Ja etsimään hyviä karttoja. Tähän mennessä testatut ei ole kyllä kovin sytyttäneet.

Lorem ipsum...

6

Re: Pelikeskustelua

Njoo. Itse olen aina pitänyt siitä "peruskartoista", joita ollaan hakattu. Se missä se keskustan hallinta on olennaista, saa aikaan ainakin kunnon mätöt. Mielipideasioita toki nämäkin.

Tuskinpa tuohon uusia hyviä karttoja on tullut, mutta pitää tutkailla. Eri asia on sitten se, että kannattaako mahdollinen slotti käyttää vain karttojen kokeiluun. Pitää tuumia.

Tietty myös, jos jengi ei SAvagea halua pelata, niin ongelmahan on ratkaistu jo siinä! :-)

I never get involved with my own life. Too much trouble.

7

Re: Pelikeskustelua

Savage maistuu kyllä, ja Eläkeläinen tarkoitti ehkä sitä, että joku kattelisi (eli testaisi) niitä karttoja etukäteen. Savageenkin niitä arvioisin olevan satoja. Ne peruskartat on kuitenkin aika isoja. Varsinkin jos pelaava porukka ei ole kovin iso niin vois koittaa netistä löytyviä pienempiä karttoja.

8

Re: Pelikeskustelua

Wiggin wrote:

Ne peruskartat on kuitenkin aika isoja. Varsinkin jos pelaava porukka ei ole kovin iso niin vois koittaa netistä löytyviä pienempiä karttoja.

No tätähän minä tarkoitin. On se hyvä, että Wiggin paikkaa. smile

Lorem ipsum...

9

Re: Pelikeskustelua

Savage saa äänen myös täältä, eli jos ja kun minäkin tulen pitkästä aikaa laneille, niin savagea on pelaamassa varmaan sitten ainakin joko minä tai Wiggin. Yhtäaikaa kun emme varmaan paikalle kuitenkaan pääse.

Muuten itselleni on herttaisen yhdentekevää, mitä pelataan. En osaa kuitenkaan, joten kaikki on ihan yhtä hauskaa.

Scribi et salvavi animam meam.

10

Re: Pelikeskustelua

Eläkeläinen wrote:

Tai valitsemaan tasaiset pomot. Ja etsimään hyviä karttoja.

Näihin kai ne suurimmat komplikaatiot ovat tiivistyneet, _hervottoman_ isot kartat ja halukkaiden/kynenevien johtajien puute. Esimerkiksi viimelaneilla peli teki 180 asteen käännöksen kun toiselta joukkueelta puuttui lopussa johtaja...

Brevis esse laboro, obscurus fio.
http://valid.canardpc.com/cache/banner/500645.png