1

Topic: T-paita?

Olisitko halukas pitämään päälläsi Kyylä t-paitaa? Toki soveliaan tyylikkäällä painatuksella.

Jos ajatus innostaa, niin vastaile ketjuun ja ilmaise paljonko paidasta olisit valmis maksamaan. Alustavan painatuspaikoista kyselyn jälkeen selvisi, ettei ihan halvasta touhusta ole kyse, jos yhtään haluaa laatua.

Tuntuuko 10 euroa liian kovalta? Jopa 15 euroa? Vai reilusti alle 10 euroa? Huomioitavaa on se, että painos jää joka tapauksessa pieneksi ja siten hinnat korkeiksi.

Lorem ipsum...

2

Re: T-paita?

Olisin minä valmis siitä sen kympin pulittamaan. Valkoinen paita mustalla logolla olisi minun toivomukseni.

I never get involved with my own life. Too much trouble.

3

Re: T-paita?

T-paita osa 2.

Paljonko kukakin olisi valmis maksamaan jos paidat tehdään käsityönä itse. Ja jokainen hommaisi sen paidan itse. Sain näppärät ohjeistukset kestävän paitakuosin valmistukseen, mutta se vaatii jonnin verran aikaa ja välineitä. Joten niitä kustannuksia pitäisi saada sitten peittoon. Varmasti jää alle 10 euron hinta, jos paidankin hommaatte tosiaan itse. Mutta värit ja kehikot maksaa jonkun verran.

Nyt siis huhuillaan kiinnostuneita. Jos riittävästi löytyy, niin laitetaan tehdas pystyyn.

Lorem ipsum...

4

Re: T-paita?

Kyllä.

5

Re: T-paita?

kyllä, kymppi ei oo paha...

6

Re: T-paita?

Kiinnostunut olen edelleenkin.

I never get involved with my own life. Too much trouble.

7

Re: T-paita?

Niin minäkin. Aikaa tekemiselle ei vaan ole ollut. Pitäis nyt saada syksyllä homma aikaisiksi.

Lorem ipsum...

8

Re: T-paita?

o/

9

Re: T-paita?

o/

10

Re: T-paita?

\o/

I never get involved with my own life. Too much trouble.